
Critical Pedagogy by Dayna Watland Hopkins
Πώς το «σώμα» μπορεί ν ‘αποτελέσει την αφορμή για να εμπλακούν οι μαθητές σε δραστηριότητες λόγου, χορού, των έμφυλων στερεοτύπων και των μαθηματικών; Mε ποιο τρόπο μπορούν οι μαθητές να συνδεθούν βιωματικά με την έννοια των «εξαρτήσεων» και την τέχνη της ζωγραφικής με αφετηρία το «σώμα»τους;
Kατά το σχολικό έτος 2016-2017 υλοποιήθηκε στα Γυμνάσια της χώρας Θεματική Εβδομάδα με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα», με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας σε ζητήματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
Για αυτό το σχολικό έτος εστίασε σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες ταυτότητες.
Οι μαθητές συν-δημιουργούν και ανακαλύπτουν τα ¨θέλω¨τους, τις κοινωνικές νόρμες και την πραγματικότητα. Δείτε παρακάτω τα βίντεο με τις δημιουργίες των μαθητών:
(Πατώντας στους συνδέσμους των Videos)
Πες μου το φύλο σου να σου πω τι να κάνεις.
Διατροφή: Τρέφομαι ή Διατρέφομαι;
Δείτε παρακάτω:
Προτάσεις μαθητών και καθηγητών για Θεματικές Εβδομάδες
Απόψεις για τη Θεματική Εβδομάδα στα σχολεία
«H ανάγνωση του κόσμου πάντα προηγείται της ανάγνωσης της λέξης και η ανάγνωση της λέξης υποδηλώνει την αδιάκοπη ανάγνωση του κόσμου». Paulo Freire & Macedo, 1987
Πηγή: Εκπαιδευτική Τηλεόραση, Υπουργείου Παιδεία και Θρησκευμάτων
Συντάκτρια
Κατερίνα Στεριανού
Εκπαιδευτικός, ΜSc